loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 21 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

سياوش اکبرپور در بازگشت به تهران درباره اردوي اين تيم در کي‌يف اظهار داشت: به نظرم اردوي خوبي را سپري کرديم. کادرفني، برنامه کاملي را برايمان ترتيب داده بودند تا بتوانيم با توجه به وضعيت ايده‌آل آب و هوايي اوکراين، تمرينات فشرده و خوبي را دنبال کنيم.

به گزارش مهر، وي افزود: به نظرم انجام بازي‌هاي تدارکاتي با تيم‌هاي خوب و مطرح، به پيشرفت فوتبال ما کمک مي‌کند. ديناموکي‌يف هم يکي از تيم‌هاي خوب اروپاست که در بازي مقابل ما هم، فوتبال خوبي را ارائه داد ولي توانستيم با يک بازي منطقي آنها را شکست دهيم البته در چنين بازي‌هايي نتيجه مهم نيست و مهم اين است که محک جدي خورديم.

بازيکن تيم استقلال ادامه داد: در نيمه اول يک کارت زرد گرفتم ولي اخراجم در نيمه دوم کمي سخت‌گيرانه بود. فکر مي‌کنم داور روي آن صحنه کمي عجله کرد وگرنه مشکل خاصي نبود.

وي در خصوص حضورش در پست هافبک دفاعي در اين ديدار اظهار داشت: اين نظر کادر فني بود و من هم سعي کردم تا رضايت آنها را جلب کنم. من در پست هافبک هجومي زياد بازي کرده‌ام ولي خوب اين بار تجربه‌اي متفاوت داشتم چرا که بايد از کارهاي هجومي‌ام کم مي‌کردم و به کار دفاعي روي مي‌آوردم که از اين حيث برايم تازگي داشت.

اکبرپور با اشاره به نخستين بازي فصل استقلال در تبريز گفت: گسترش فولاد يا هر تيم ديگري براي ما تفاوتي ندارد. ما امسال علاوه بر تلاش براي رسيدن به قهرماني، بايد از عنوان قهرماني فصل قبل دفاع کنيم که با توجه به تيمي که بسته شده، به نظرم توانايي اين مهم را داريم. حالا هم همه فکر و ذکرمان، روي اين است که از همان بازي اول، فقط براي 3 امتياز هر بازي به ميدان برويم.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 1,218
  • بازدید کلی : 16,280