loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)
سعيد معروف در برنامه تلويزيوني ورزش و مردم حضور پيدا کرد و در خصوص نتايج تيم ملي واليبال در رقابت‌هاي ليگ جهاني اظهار داشت: خوشبختانه توانستيم نتايج خوبي در ليگ جهاني کسب کنيم که فکر مي‌کنم يکي از مهمترين دلايلش ثبات مديريت بود. موفقيت‌هاي اخير تيم ملي را به مديريت قبلي ربط نمي‌دهم چرا که فکر مي‌کنم برنامه‌ريزي‌هاي جديدي شد و افراد جديدي مديريت فدراسيون را برعهده گرفتند.

وي ادامه داد: اعتماد داورزني به ولاسکو و بهره‌مندي کامل ولاسکو از امکانات و پتانسيل بازيکنان ايران موجب شد نتايج خوبي در ليگ جهاني کسب کنيم و در مجموع معتقدم اين موفقيت حاصل يک کار گروهي بود.

کاپيتان تيم ملي واليبال ايران در خصوص شکست در بازي دوم برابر آلمان خاطر نشان کرد: در بازي اول هم بازيکنان توان جسمي کافي را نداشتند اما تماشاگران بسيار به ما کمک کردند و آلمان‌ها را تحت فشار قرار دادند از طرفي ما هم سرويس‌هاي خيلي خوبي زديم و موجب شديم تا آلمان‌ها نتوانند بازي هميشگي خود را به نمايش بگذارند.

وي ادامه داد: در بازي دوم آلماني‌ها سرويس‌هاي خوبي زدند و ما هم عملکرد خوبي نداشتيم، فکر مي‌کنم پس از بازي اول بازيکنان خوب نخوابيدند و همين عامل موجب شد در بازي دوم تحت فشار باشيم البته بايد بگويم که هنوز هم سيستم خواب بازيکنان هماهنگ نشده است، اميدوارم در تورنمنت‌هاي بعدي بازي آخر را خوب تمام کنيم تا مردم از ما خاطره تلخي نداشته باشند.

معروف در مورد حضور ولاسکو در واليبال ايران خاطر نشان کرد: ولاسکو به غير از اينکه يک مربي بزرگ است به نظر من يک روانشناس هم هست. مربيان بزرگي در رشته‌هاي مختلف به ايران آمدند اما موفق نبودند، فکر مي‌کنم امير خوش‌خبر سرپرست تيم ملي واليبال به خوبي توانست ذهن ولاسکو را روشن کند و شرايط به گونه‌اي پيش رفت که ولاسکو نحوه برخورد با بازيکنان مختلف را به خوبي متوجه شد.

کاپيتان تيم ملي واليبال ايران در مورد نقش خوان سيچلو عنوان کرد: سيچلو مربي بسيار خوبي است و به خوبي مي‌‌تواند بازي حريف را در حين مسابقه آناليز کند. وي در پايان هر بازي عملکردم را به خودم توضيح مي‌دهد و فکر مي‌کنم نقش زيادي در موفقيت‌هاي کنوني تيم ملي داشت. سيچلو بهترين مشاور ولاسکو است و در تمام کارها به وي کمک مي‌‌کند.

وي در پايان گفت: از مردم مي‌خواهم توقعات منصفانه بالا ببرد و ما هم تلاش مي‌کنيم که همچنان تنور واليبال را داغ نگه داريم. از تمام مردمي که در اين مدت از ما حمايت کردند تشکر مي‌کنيم.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 1,284
  • بازدید کلی : 16,346