loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

افشين پيرواني اظهار داشت: در کل حرکت و بازي خوبي انجام شد اما اي کاش برنامه ريزي هم در آن نقش داشت، از من فدراسيون فوتبال براي حضور در اين مسابقه دعوت کرد، ولي اين بازي مي‌توانست زيباتر باشد.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما بازي را به صورت نمادين پيگيري کرديم اما مثل اينکه دوستان ما يعني تيم حريف خيلي اين موضوع را جدي گرفته بودند، اي کاش اين تيم 15 سال پيش تنه‌اش به تنه ما مي‌خورد تا آن موقع حق‌شان را کف دستشان مي‌گذاشتيم. آنها با سن‌هاي کم مقابل بازيکنان ما به ميدان مي‌رفتند و خيلي تشنه گلزني بودند، ان‌شاءالله هميشه همينطور باشند.

پيرواني ادامه داد: تفاوت در بازي گذشته زياد بود، ما بازيکن 50 ساله داشتيم مانند استاد اسدي و آنها بازيکن 25 ساله، فکر نمي‌کرديم اينقدر بازي نمادين را جدي بگيرند. اما در کل اين باخت براي ما ناراحت کننده بود، چون نود و هشتي‌ها جنبه باخت ندارند.

وي در پاسخ به سوالي که به نظر شما چرا 30 دقيقه دوم برگزار نشد، گفت: عدم برنامه ريزي؛ البته شايد خدا دوست داشت که ما بيشتر گل نخوريم و وضع خرابتر نشود. از خدا ممنونيم که نيمه دوم برگزار نشد. در کل متاسفانه ما در برنامه‌ريزي‌ها در ورزش، اقتصاد، بهداشت، اول مشکل مديريت داريم و بعد برنامه ريزي که ديشب هم شاهد آن بوديم.

مدافع سابق تيم ملي در پاسخ به سوال که شما به اکبريان با توجه به اظهاراتش چه قولي داديد، گفت: من همراه با منصوريان به ديدار اکبريان رفتيم، اما قولي به او ندادم، من هميشه در حد توانم با توجه به اينکه يک سال با او بازي کردم کارهايي کرديم اما من و منصوريان نمي‌توانيم که مشکل خودش، خانواده‌اش و حبسش را تنهايي حل کنيم. منصوريان حتي به کرج هم براي ديدن او رفت، همه فوتبالي‌ها بايد کمک کنند تا اکبريان را به شرايط ايده آل بفرستند، مطمئن باشيد من قول بدهم به آن عمل مي‌کنم و مطمئن باشيد اگر هم قولي دادم به آن عمل کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 1,326
  • بازدید کلی : 16,388