loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 19 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
 او در مصاحبه با شماره امروز پنجشنبه روزنامه ورزشي مارکا چاپ مادريد گفت:در اينجا راحت هستم، با من بسيار خوب رفتار مي‌ کنند و غذاي اينجا نيز بسيار خوب است، برخي‌ از بازيکنان و مربي‌، زبان انگليسي‌ بلدند اما هيچکس اسپانيولي نمي‌ داند و به همين خاطر بايد کم کم فارسي را ياد بگيرم.

زبان رسمي پرو همانند بسياري از کشورهاي امريکاي لاتين، اسپانيولي است.

به گزارش ايرنا، چاواري افزود: گسترش فولاد تيمي است که تازه به دسته برتر صعود کرده اما بازيکنان خوبي‌ دارد. از سوي ديگر، فوتبال ايران با فوتبال پرو فرق دارد و در اينجا بر مساله فشار روي حريف و جديت در بازي تاکيد بسياري مي‌ شود.

اين بازيکن 24 ساله پرويي نسبت به موفقيت گسترش فولاد در فصل جديد ليگ برتر ابراز اطمينان کرد، هرچند گفت:من تيم هاي ديگر را هنوز نديده ام و از سطح آنها و بازيکنانشان باخبر نيستم، بلکه فقط مي‌ دانم بازيکنان تيمم، خوب هستند.

به نوشته روزنامه اسپانيايي، چاواري در حال حاضر در يک هتل در مرکز تبريز سکونت دارد و مهارت او در صحبت به زبان انگليسي‌ به وي کمک کرده است تا با مربيان و برخي‌ از بازيکنان تيم رابطه برقرار کند اما به رغم آن بسيار مشتاق است زبان فارسي‌ را نيز ياد بگيرد .

مارکا يادآور شد: چاواري که چند هفته قبل به تيم گسترش فولاد ملحق شد، در چند تيم فوتبال پرو بازي کرد تا آنکه پيشنهاد تيم ايراني به او رسيد .

وي در مصاحبه خود گفت: من يک قرارداد يک ساله با گسترش فولاد امضا کرده ام و مي‌ توانم آن را يک سال ديگر نيز تمديد کنم.

اين بازيکن پرويي افزود: در سال 2012، يک سرمايه گذار ايراني قصد بردن مرا به ايران داشت اما در آن زمان در حال بازي در پرو بودم و نمي‌ توانستم به ايران بروم. با اين وضعيت، سرمايه گذار ايراني صبر کرد و پس از چندي به من گفت که شرايط انتقال من به ايران وجود دارد و من نيز با اشتياق به او پاسخ مثبت دادم.

وي خاطرنشان کرد که سطح بازي فوتباليست هاي ايراني تيم، او را متحير کرده و به رغم اينکه گسترش فولاد به تازگي به ليگ برتر صعود کرده است اما اعتقاد دارد اين تيم مي‌ تواند در فصل جديد به موفقيت دست يابد.

بر اساس اين گزارش، بازيکن پرويي گسترش فولاد انتظار دارد روز 23 ژوييه -اول مرداد- در مقابل تيم استقلال به ميدان برود .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 527
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 571
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 1,600
  • بازدید کلی : 16,662