loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
بهنام اسبقي به مکزيک پس از کسب مدال طلاي بيست و يکمين دوره مسابقات تکواندوي قهرماني جهان اظهار داشت: بازي اول يک مقدار بدنم سست شده بود و کارايي لازم را نداشت. رفته رفته بهتر شدم و توانستم نمايندگان کشورهاي گواتمالا، کوبا، آذربايجان، مکزيک، مولداوي، اسپانيا و کره جنوبي را شکست دهم.

به گزارش فارس،وي افزود: از همه مربيانم تشکر مي‌کنم به خصوص از کاپيتان تيم ملي، مسئولان فدراسيون و خانواده‌ام که در اين مدت مرا مورد حمايت خود قرار دادند.

برنده نشان طلاي مسابقات جهاني مکزيک گفت: خيلي مديون عليرضا نصر آزاداني هستم او تنها کسي بود که در تمام روزهايي که قرار بود تغييراتي در اوزان ايجاد شود تمايلي به اين کار نداشت و بارها به من گفته بود که اعزام به مسابقات حق تو است.

اسبقي در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اين دوره از رقابت‌ها توانستم مدال طلاي جهان را کسب کنم. پدرم 28 سال پيش در مسابقات جهاني آلمان شرکت کرده بود که مقابل نماينده کره جنوبي 6 بر 5 شکست خورد. امروز حق پدرم را از تکواندوي دنيا گرفتم و اين مدال را به او هديه مي‌دهم. اميدوارم که خانواده‌ام از کسب مدالم خوشحال شده باشند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا براي مسابقات جام جهاني هنرهاي رزمي در بازي‌هاي آسيايي اينچئون برنامه‌اي داري يا خير گفت: اگر قسمت بود در خدمت تيم ملي خواهم ماند در غير اين صورت براي همه آنها دعا مي‌کنم.

اسبقي در ادامه خاطرنشان کرد: در طول مسابقات زماني که به چشم حريفانم نگاه مي‌کردم ترس را در چشمان آنها مي‌ديدم. همه تکواندو‌کاران دنيا تا نام ايران را مي‌شنوند مي‌ترسند. بچه‌هاي ما اگر خودشان باشند قطعا مدال طلا کسب خواهند کرد. اميدوارم که طي روزهاي آينده اين افتخارآفريني تکرار شود و قهرمان جهان شويم.

وي در پايان در مورد شکست حجي‌زواره گفت: شکست مسعود خيلي برايم ناراحت‌کننده بود چرا که او توانايي کسب مدال طلا را داشت. من امروز وارد شياپ‌چانگ شدم تا دل او را شاد کنم. اميدوارم تيم ملي قهرمان مسابقات شود تا با اين قهرماني اتفاق تلخي که براي او رخ داده فراموش شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 453
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 1,482
  • بازدید کلی : 16,544