loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

ناصر شفق درباره اخبار متناقضي که از مسووليت گرفتن او در فدراسيون فوتبال منتشر شده است،‌ اظهار کرد: بنده در جلسه‌اي که با کفاشيان داشتم درباره تيم‌هاي پايه صحبت کرديم و قرار است فدراسيون برنامه‌ريزي و سازماندهي جامعي را براي تيم‌هاي ملي زير 22 سال در کليه رده‌ها داشته باشد. فدراسيون تا به امروز عملکرد قابل تحسيني در رده پايه داشته و کمتر ديده شده يک فدراسيون چنين کار طاقت‌فرسايي به جهت سرمايه‌گذاري روي سنين پايه انجام دهد.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: در صحبت و سپس توافقي که با کفاشيان داشتم قرار شد مديريت سازماندهي اين تيم‌ها را در قالب مسووليتي مشخص که نمي‌دانم چه اسمي مي‌تواند داشته باشد، به بنده سپرده شود اما متاسفانه در نقل اخبار سوءتفاهم شده چون بنده به عنوان مدير تيم المپيک انتخاب نشدم! چون اساسا تيم المپيک که الان وجود ندارد و اين تيم جوانان ما در رده سني 20 سال است که بايد تشکيل شده و خودش را براي المپيک 3 سال ديگر آماده کند. بنده از فعاليت‌هايي که فريدون معيني و ميرشاد ماجدي براي تيم‌هاي پايه کردند هم تشکر کرده و اعلام مي‌کنم تمام تلاشم اين خواهد بود که چيزي به مجموعه اضافه کنم نه از آن کم کنم.

شفق در واکنش به اينکه مسووليتي که کفاشيان به شما سپرده شده کميته جوانان است که ظاهرا مسووليت تيم اميد و تيم زير 22 سال هم به شرح وظايفش اضافه شده است، به ايسنا گفت: تلقي من هم از کميته جوانان اين بود که تيم‌هاي پايه از رده جوانان به پايين را شامل مي‌شود در حالي که طبق توافقي که با کفاشيان داشتم و قرار شد هماهنگ و هارموني مشخصي را ميان تمام تيم‌هاي ملي در رده هاي زير 22 سال ايجاد کنيم، بنابراين مسووليت تيم‌هاي زير 22 سال هم شامل آن مي‌شد.

رييس جديد کميته جوانان فدراسيون در پاسخ به اينکه با توجه به صحبت‌هايتان مبني بر کم‌نکردن از اعضاي مجموعه، آيا از ميرشاد ماجدي هم در پيشبرد برنامه‌هايتان استفاده خواهيد کرد، خاطرنشان کرد: قطعا همينطور خواهد بود و من سعي مي‌کنم از ماجدي که نيروي خوش‌فکري براي کميته جوانان بوده استفاده کنم.

وي در واکنش به اينکه آيت‌اللهي نايب‌رييس اول فدراسيون که در جلسه شما با کفاشيان حضور داشته معتقد بود از سپردن مسووليت به شما بي‌اطلاع است نيز به ايسنا گفت: آقاي آيت‌اللهي در جلسه ما حضور داشت و اتفاقا توسط کفاشيان در جريان مسايل هم قرار گرفت اما ايشان راست مي‌گويد چون در زمان نتيجه‌گيري نهايي در جلسه حضور نداشت و بخاطر سفر اتاق را ترک کرده بود. البته کفاشيان از من اعلام آمادگي خواست و من هم با توجه به علاقمندي که داشتم اعلام آمادگي کردم اما هنوز حکمي دريافت نکردم.

شفق که در برخي رسانه‌ها به عنوان گزينه مديرعاملي باشگاه پرسپوليس هم مطرح شده بود نيز در اين باره توضيح داد: 3 هفته پيش جلساتي را عباسي وزير ورزش و جوانان و همينطور سجادي داشتم اما آن صحبت‌ها تنها در خصوص حضور در هيات مديره پرسپوليس بود و اصلا بحثي درباره پذيرش مديرعاملي باشگاه بيان نشد. تصور بنده تداوم فعاليت بنده با پرسپوليس بود و هست و اصلا در جريان مسايلي که در رسانه‌ها عنوان شده نيستيم.

وي افزود: من تاکنون هيچ حرفي را له يا برعليه پرسپوليس نزدم و متاسفانه برخي روزنامه‌ها صحبت‌هاي خيالي از من زده‌اند! من همواره اين را گفته‌ام که پس از صحبت‌ با عباسي و سجادي نگاه آنها را فرهنگي و پويا ديدم و براي همين هيچ‌وقت اظهارنظري درباره پرسپوليس نداشته و قدمي هم برنداشتم که بخواهم آن را پيگيري کنم. خيلي‌ها به نوعي به حواشي دامن زدند در حالي که هميشه معتقد بودم و هستم که پرسپوليس بيش از هرچيز نياز به آرامش دارد.

با اين شرايط و با توجه به استعفاي ميرشاد ماجدي از رياست کميته جوانان به نظر مي‌رسد بايد انتخاب شفق به عنوان رييس جديد کميته جوانان را قطعي دانست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 478
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 662
  • بازدید سال : 1,551
  • بازدید کلی : 16,613