loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش سايت باشگاه استقلال، احمد جمشيديان هافبک تيم استقلال، در خصوص حضورش در تمرينات استقلال اظهار داشت: خداراشکر مي‌کنم که تلاشهاي دکتر نوروزي و دکتر محمدي نتيجه داد. فکر نمي‌کردم که اينقدر زود بتوانم به تمرينات استقلال برگردم، البته که فعلا بايد ماساژدرماني و فيزيوتراپي کنم. اگر مشکلي پيش نيايد عمل جراحي نخواهم شد و در واقع فعلا بحث عمل کردنم منتفي است.

وي در خصوص اينکه آيا مي‌تواند از اولين بازي ليگ کنار استقلال باشد، تصريح کرد: فکر مي‌کنم در 2،3 هفته آغازين ليگ نتوانم به طور کامل در ترکيب قرار بگيرم اما بعد از آن در صورت صلاحديد کادرفني، توانايي بازي کامل را هم خواهم داشت.

او مصاف هفته اول با گسترش‌فولاد را هم جدالي سخت با يک تيم جوان اما باانگيزه توصيف کرد و گفت: آنها تازه‌وارد هستند و به واسطه جواني‌شان تيمي دونده محسوب مي‌شوند ولي ما هم تلاش مي‌کنيم تا از همين بازي اول، 3 امتياز بازي‌ها را مال خود کنيم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 1,329
  • بازدید کلی : 16,391