loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

جنگ لفظي بين پپ گوآرديولا ، سرمربي کنوني بايرن‌ مونيخ و ساندرا راسل ، رييس باشگاه بارسلونا علني شد و سرمربي فعلي کاتالان‌ها که در فصل پيش مورد حمايت سران باشگاه قرار گرفت و جايگاهش را با وجود بيماري چندماهه از دست نداد، طرف راسل را گرفته است.

به گزارش ايسنا ، گوآرديولا معتقد است سران بارسلونا از مريضي ويلانووا براي اذيت کردن و فشار آوردن بر او استفاده کردند. اما راسل چنين سخناني را نپذيرفت و گوآرديولا را به دروغگويي متهم کرد.

تيتو ويلانووا که محور اصلي درگيري بين راسل و گوآرديولا است به طرفداري از راسل ، رييس کنوني بارسلونا پرداخت. او در سخناني که روزنامه‌ "آس" اسپانيا منتشر کرد، گفت: مردم دوست ندارند که در مورد مسائل شخصي بحث شود، اما متاسفانه پپ مرتکب چنين اشتباهي شد و وارد اين بحث شد. هيچ کسي از مريضي من براي حمله به او استفاده نکرد. بايد بگويم که بارسلونا به هنگام بيماري‌ام از من کاملا حمايت کرد. اين در حالي بود که گوآرديولا چنين کاري را نکرد. باشگاه بارسلونا با رياست راسل در تمام مراحل بيماري‌ام از من حمايت کرد. هيچ کدام از آنها کوتاهي نکردند. آنچه گوآرديولا بر زبان آورد خلاف واقعيت است.

سرمربي بارسلونا که فصل گذشته اين تيم را با اقتدار قهرمان ليگا کرد، افزود: گوآرديولا در تمام دوران حضورم در نيويورک تنها يک بار به ملاقات من آمد. اين در حالي بود که من به شدت به حضور او نيازمند بودم. گوآرديولا دوستي است که او را به هنگام تنگنا در کنار خود نديدم. نمي‌خواهم بيشتر از اين درباره اين موضوع صحبت کنم.

ويلانووا درباره بستن قرارداد با نيمار گفت: جذب نيمار موفقيتي بزرگ براي ما به شمار مي آيد. او بازيکني ممتاز است اما مسي هنوز بهترين بازيکن جهان است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 1,104
  • بازدید کلی : 16,166