loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 18 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
داويد ويا در ويسنته کالدرون حاضر شد تا از خوشحالي‌اش به دليل پيوستن به اتلتيکو مادريد خبر دهد. وي اظهار داشت: بايد از همه به دليل محبتي که از لحظه اول ورودم به باشگاه به من داشتند، تشکر کنم. من اين محبت را در خيابان، در مادريد، در آسترياس و در شبکه‌هاي اجتماعي احساس مي‌ کنم.

به گزارش فارس، ويا ادامه داد: مي‌خواهم بهترين داويد ويا را در اتلتيکو مادريد به نمايش بگذارم. کاملا انگيزه دارم و قول مي‌دهم در همه تمرينات تمام تلاشم را به کار بگيرم.

بازيکن جديد اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: چيزي که از صحبت‌هايم با سرمربي دستگيرم شد اين است که در پست شماره 9 بازي مي‌کنم، جايي که فالکائو بازي مي‌کرد اما با رضايت کامل هر جايي که از من بخواهد به ميدان مي‌روم.

بازيکن ملي پوش اسپانيا اضافه کرد: فالکائو در اينجا بسيار محبوب بود و اميدوارم بتوانم جاي خالي او را پر کنم.

وي در خصوص دلايل پيوستنش به اتليتکو تأکيد کرد: ابتدا مي‌خواستم به ليگ برتر بروم اما اتلتيکو در صحنه حاضر شد و در سه روز با هم روي مسائل شخصي به توافق رسيديم. درباره مسائل فوتبالي نيازي نبود متقاعد شوم. اتلتيکو در لاليگا سوم شده؛ در ليگ قهرمانان سال آينده بازي خواهد کرد و رئال مادريد را شکست داد و قهرمان کوپا‌دل‌ري شد.

ويا گفت: از امروز اتلتيکو مادريد براي من بهترين تيم دنيا است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 1,118
  • بازدید کلی : 16,180