loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 15 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
 هادي مستعان يک روز قبل از آغاز مسابقات قهرماني جهان اظهار داشت: شرايط خوبي از لحاظ بدني دارم و روز گذشته تمرينات بسيار خوبي را پيگيري کردم. خوشبختانه چند روز قبل از آغاز مسابقات وارد مکزيک شديم و در اين چند روز فرصت خوبي داشتيم تا با شرايط آب و هوايي کشور مکزيک عادت کنيم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سئوال که آيا اضافه وزن داري يا خير گفت: تقريبا يک کيلو اضافه وزن دارم و تا قبل از مراسم  وزن‌کشي حتما اضافه وزن را کم خواهم کرد. خدا را شکر قبل از اينکه مسابقات آغاز شود همه ملي‌پوشان در بهترين شرايط قرار دارند و همه ما از لحاظ روحي و رواني اماده هستيم.

مستعان درباره حريفان بازي خود که فردا صبح بايد به مصاف آنها برود، گفت: در نخستين ديدار بايد به مصاف تکواندوکار تيم ملي آذربايجان بروم که او يک روسي‌الاصل است که براي تيم ملي آذربايجان مبارزه مي‌کند. بازيکن خوبي است. در ايران يک دوره در اردوها با او تمرين کرده‌ام و شناخت خوبي از او دارم. در کل بازيکن خوب و باهوشي است. در ادامه مسابقات هم در بازي دوم بايد با نماينده کشور صربستاني مبارزه کنم که شناخت زيادي از او ندارم.

وي در ادامه گفت: بازي سوم بايد با نماينده پرتغال مبارزه کنم که عنوان نايب قهرماني در سال 2011 را در کارنامه دارد. تمام بازي‌هاي او را نگاه کردم و با قد و قامت خوبي که دارد فکر مي‌کنم حريف قدري باشد. دارد اگر به مرحله دوم برسم قطعا ديگر مشکلي نخواهم داشت.

مستعان در مورد بازي نخست خود در بيست و يکمين دوره از مسابقات قهرماني جهان اظهار داشت: هميشه در طول مسابقاتي که مي‌خواهم مبارزه کنم بازي اول خيلي برايم سخت است. البته با نفس زيادي که دارم تلاش مي‌کنم با بهترين شرايط مبارزه کنم.

وي در پايان از شرايط همه ملي‌پوشان گفت: بچه‌ها شرايط تمريني خوبي دارند و بدن‌هاي خوبي را دارند و بهتر از تيم‌هاي ديگر هستند. با توجه به اينکه قرعه سختي به بچه‌ها خورده همه ما بايد از لحاظ رواني و رواني خودمان را آماده کنيم. حداقل شش نفر در طول مسابقات بايد با کره‌اي‌ها بازي کنند که اين نشان از قرعه سخت ما را دارد، اما اصلا جدول مسابقات براي هيچکدام از ما مهم نيست. من فقط بازي اول را دوست دارم بدانم حريفم چه کسي است، بعد از ان برايم فرقي ندارد که حريفانم چه کساني هستند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 360
  • بازدید سال : 1,249
  • بازدید کلی : 16,311