loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
علي حمودي درباره شرايط مجتبي جباري در سپاهان اظهارداشت: خوشبختانه مجتبي شرايط خوبي در سپاهان دارد. او خيلي زود توانست با جو سپاهان هماهنگ شود و اين به خاطر حرفه اي بودن اوست. جباري بازيکن حرفه اي است و مطمئنم امسال مي تواند بهترين بازيها را براي سپاهان به نمايش بگذارد.

به گزارش اوج ، وي درباره وضعيت خودش هم گفت: شرايط خوبي دارم. من هم با جو خوبي که در سپاهان وجود دارد هماهنگ شده ام و فکر مي کنم بتوانم در سپاهان هم مثل استقلال عملکرد خوبي داشته باشم.

حمودي در خصوص اينکه آيا سپاهان مدعي اصلي قهرماني است؟ گفت: با اين همه بازيکنان خوبي که جذب کرده ايم حتما مدعي هستيم. سپاهان باشگاه با برنامه اي است و همه هواداران، مسئولان و بازيکنان آن به دنبال قهرماني هستند اما با حرف نمي توان قهرمان شد و ما بايد تلاش زيادي بکنيم چون رقيبان سرسختي داريم.

وي درباره اين ادعاي استقلالي ها که گفتند حمودي براي تمديد قرارداد پول نقد مي خواسته خاطرنشان کرد: اصلا چنين چيزي نبوده است. من مي دانستم استقلال پول نقد ندارد و هرگزچنين خواسته اي از باشگاه نداشته ام.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 464
  • بازدید سال : 1,353
  • بازدید کلی : 16,415