loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 18 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
علي پروين در خصوص مصاحبه‌اي که امروز از قول وي منتشر شده اظهار داشت: من اگر بخواهم حرفي بزنم از هيچ احدي به جز خدا نمي‌ترسم چون هميشه حد خودم را مي‌دانم.

به گزارش فارس ، وي افزود: متاسفانه برخي‌ها هنوز حد و نصاب خود را نمي‌دانند اگر مي‌خواهيد کريم انصاري‌فرد را بزنيد و نابودش کنيد چرا از قول من اين کار را مي‌کنيد.

پروين ادامه داد: من هيچ حرفي در مورد کريم انصاري‌فرد نزدم. تازه حالا اينطوري شد اين را هم مي‌گويم. او پسر خوب و آينده‌داري است و مي‌تواند قطعا در آينده يکي از مهاجمان خوب و شناخته فوتبال ايران شود.

پروين يادآور شد:متاسفم براي افرادي که مي‌خواهند من را مقابل بازيکنان پرسپوليس قرار دهند. مگر حسابدارم که بگويم چه کسي پول زياد گرفته يا کم گرفته است اما متاسفانه الان طوري شده که هر کس هر چيزي دوست دارد و هر پرسپوليسي‌اي را مي‌خواهد بزند از قول من اين کار را مي‌کند.

وي يادآور شد: سوالم اينجاست. من نگفته ام انصاري‌فرد بايد پول مي‌داد تا در پرسپوليس بازي کند اما متاسفانه يکي از روزنامه هاي با تيتري درشت اين مطلب را به نقل از من نوشته است.حالا آيا در روزنامه خود اين موضوع را تکذيب مي‌کنند؟ واقعا متاسفم. فقط همين.

پروين در پايان يادآور شد: من اين را به همه پرسپوليسي‌ها مي‌گويم و حتي خود کريم انصاري‌فرد. اگر حرفي زده باشم از هيچ احد‌الناسي نمي‌ترسم و روي آن مي‌مانم اما بنده نه حمله تندي و نه کُندي به اين بنده خدا نداشته‌ام. اين بچه تصميم گرفته و به تراکتورسازي رفته و قطعا هم با نظر خودش اين کار را کرده که من هم براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم. متاسفانه اين براي چندمين بار است که دست به اين کار مي‌زنند اما انشاءالله کريم در همان تراکتورسازي مي‌ماند و آقاي گل مي‌شود.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 386
  • بازدید سال : 1,275
  • بازدید کلی : 16,337