loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

مهدي رحمتي عصر امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد خود را براي يک فصل ديگر با استقلال تمديد کرد.

وي در گفت‌وگو با سايت باشگاه استقلال در اين خصوص به صحبت پرداخت:

*پيش از ثبت قرارداد با مديرعامل استقلال در نشستي حضور پيدا کرده بودي، در اين خصوص توضيح مي‌دهي؟

جلسه‌اي در کار نبود. در طي يک ماه اخير بارها به دلايل مختلف به ديدار آقاي فتح‌الله‌زاده رفته بودم که اين قرار ملاقات‌ها مي‌توانست در مورد قرارداد خودم يا قرارداد بچه‌ها و يا حتي صرف ناهار باشد.

*در نهايت قراردادتان را با استقلال نهايي کردي؟

قرارداد من با استقلال از مدت‌ها پيش براي خودم ثبت شده بود، چرا که در طي اين مدت اگر پيشنهادي هم به من مي‌شد، به ضرس قاطع به آنها اعلام مي‌کردم که چون بازيکن استقلال هستم با هيچ تيمي مذاکره نمي‌کنم.

*در طي مدت اخير شاهد اين بوده‌ايم که کمتر با رسانه‌ها در ارتباط هستيي ، علتش چيست؟

بحث مصاحبه نکردن نيست. من موظف هستم به هر سوالي در مورد فوتبال خودم جواب بدهم، ولي الان يک شرايطي حاکم شده که هر چه من مي‌گويم چندين برداشت متفاوت از آن صورت مي‌گيرد. البته خودم هم در به وجود آمدن اين شرايط سهيم هستم ولي نمي‌دانم چرا هر کاري مي‌خواهم انجام دهم عده‌اي هستند که با عينک منفي‌نگري دنبال ايراد گرفتن از آن هستند.

*مسئولان باشگاه استقلال پيش از اين گفته بودند که امسال در کار جذب بازيکنان جديد کمک زيادي به باشگاه کرده‌اي؟

وقتي يک کار گروهي باشد، همه موظف به کمک کردن هستند، حتي فراتر از وظيفه‌شان. شما در فوتبال شاهد هستيد که گاهي يک مدافع جلو مي‌رود و گل مي‌زند و يا يک مهاجم عقب مي‌کشد و به کار دفاعي تيم کمک مي‌کند. کار ما دقيقا همين است. از آنجايي که با بعضي بازيکنان به واسطه حضور در باشگاه‌هاي قبلي‌ام رابطه نزديک دارم وقتي مديرعامل از من مي‌خواهد که با آنها صحبت بکنم اين درخواست را رد نکرده و سعي مي‌کنم که آن را به درستي انجام دهم، امسال هم اگر کاري از عهده‌ام برآمده باشد براي هر چه بهتر بسته شدن تيمم انجام دادم و به نوعي خودم را موظف به کمک به استقلال مي‌دانستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 477
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 661
  • بازدید سال : 1,550
  • بازدید کلی : 16,612