loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

با انتخاب پپ گوآرديولا به عنوان سرمربي جديد بايرن‌مونيخ اين گمان به وجود آمد که روبن، قرمزپوشان مونيخ را ترک کند؛ چرا که سبک بازي او به انديشه‌هاي گوآرديولا نمي‌خورد اما اين مهاجم هلندي در آليانس‌آره‌نا ماند.

به گزارش ايسنا،روبن معتقد است که پپ گوآرديولا در پروسه جديد خود از او استفاده خواهد کرد: فکر نمي‌کنم که گوآرديولا من را از بايرن‌ مونيخ کنار بگذارد. احساس مي‌کنم که جزو نفرات اصلي بايرن‌ در فصل جديد هستم.

روبن درباره خريدهاي جديد بايرن‌ مونيخ گفت: از جذب گوتسه و تياگو آلکانترا خوشحالم. بايرن‌مونيخ با اين بازيکنان قوي‌تر مي‌شود. از حضور در بايرن‌مونيخ خوشحالم و مي‌خواهم همچنان در اين تيم بازي کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 492
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 536
  • بازدید ماه : 676
  • بازدید سال : 1,565
  • بازدید کلی : 16,627