loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

پس از زلزله دلخراش بوشهر و خراب شدن برخي از منازل مردم اين استان، حسين ماهيني مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در اقدامي زيبا و خداپسندانه سعي کرد تا از اهالي فوتبال کمکي را جذب تا به مردم زلزله‌زده بوشهر پرداخت کند. از همين رو وي بالاخره موفق به اين کار شد.

ماهيني در اين خصوص اظهار داشت: خوشبختانه با نگاه ويژه مسئولان سازمان ليگ و محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس چک کمک به مردم زلزله‌زده بوشهر را دريافت کردم که جا دارد از تمام اين عزيزان که در اين کار خداپسندانه نقش داشتند تشکري ويژه داشته باشم.

به نقل از فارس، وي افزود: حتي جا دارد از تمام بازيکنان نيز که در اين امر خير دخالت داشتند، تشکر کنم و ان‌شاءلله با کمک خداي بزرگ تا آخر هفته اين چک را به دست زلزله‌زدگان نيازمند بوشهر مي‌رسانم تا آنها بتوانند درد کوچکي را از اتفاقي که برايشان پيش آمده دوا کنند.

ماهيني در پايان خاطرنشان کرد: تشکري ويژه از محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس دارم که در اين راه با من همکاري کرد. اين کوچک ترين کاري بود که از دستم براي کمک به مردم بوشهر بر مي‌آمد. اميدوارم آنها از فرزند خود رضايت داشته باشند و اين کار کوچک من مورد رضايت آنها قرار گرفته باشد.

ماهيني در پايان در پاسخ به سؤالي که اين مبلغ چقدر است، گفت: خوشبختانه کمک خوبي انجام شده و فقط مي‌توانم بگويم اين کمک قابل توجه است. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 1,094
  • بازدید کلی : 16,156