loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

تا جايي که فنوني زاده بازيکن سابق استقلال و تيم ملي که اتفاقاً در تيم ملي همبازي دايي بوده با خبرنگار ورزش 3 تماس گرفتند و حرفهايي را پيرامون صحبت هاي کامبوزيا مطرح کردند.

صحبتهاي جنجالي و بحث برانگيز فنوني زاده را در اينجا بخوانيد:

من وقتي صحبتهاي اين آقا را در يکي از روزنامه ها ديدم از عصبانيت نمي دانستم چه کار کنم. حرفهاي اين آقا برايم خنده دار بود. اين آدمي که حتي فاميلش را به درستي نمي دانم و 2سال طول مي کشد تا فاميلش را ياد گرفت. بايد به اين شخص که مدعي مديريت پرسپوليس بوده است بگويم آقاي شطرنج علي دايي اسطوره اين فوتبال است. تو کجاي اين فوتبال بودي حتي در ورزش هم يک رشته کم طرفدار را در اختيار داشتي که در آن هم افتضاح به بار آوردي و من نمي خواهم بازش کنم. تو چطور به خودت اجازه دادي بر عليه دايي حرف بزني..

تو آدم کوچک مي خواستي با اين مصاحبه در مورد آدم بزرگي مثل دايي در فاميلت مطرح بشوي... در آن جاهايي که علي دايي روي صندلي مي نشيند و نظر مي دهد حتي پايه هاي صندلي اش را هم نمي دهند تو نگه داري.. آن جاهايي که در کرسي هاي جهاني دايي حق راي دارد به تو ويزا هم نمي دهند..

فنوني زاده که خيلي عصباني بود در ادامه گفت: اميدوارم با تو چشم تو چشم نشوم و تو را نبينم چون قطعاً اتفاقات بدي مي افتد. يکي نيست بگويد چرا مصاحبه مردي مثل تورا بايد چاپ کنند اين واقعاً فاجعه است. فاتحه اين ورزش را بايد خواند که به تو پست داده اند. همين امروز بهتر است ساکت را جمع کني و بري دنبال شطرنج بازي کردنت. از اين ورزش برو آقاي کامبوزيا!

من به عنوان يک استقلالي که با دايي در تيم ملي همبازي بودم خيلي ناراحت شدم. آخر تو چه مي گويي تو که در عمرت حتي در کودکي تو محل هم در فوتبال تو را بازي نمي دادند. حرفهايت خنده دار است تو حق نداري براي گنده شدن بر عليه يک آدم بزرگ حرف بزني تا مطرح شوي..

فنوني زاده در پايان گفت:

از علي دايي عاجزانه خواهش مي کنم جواب اين آقا را ندهد چرا که گنده مي شود. اميدوارم اهالي رسانه و مطبوعات نگذارند آدمي مثل اين آقا بر عليه اسطوره اين ورزش و فوتبال حرف بزند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 460
  • بازدید سال : 1,349
  • بازدید کلی : 16,411