loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 20 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

هادي سپهرزاد درباره عملکردش در مسابقات قهرماني آسيا اظهار کرد: زماني که از اردوي آلمان برگشتم، گفته بودند که براي ويزاي توريستي، سفارت هند 4 روزه ويزا مي دهد چون فدراسيون براي ويزاي توريستي اقدام کرده بود. اين در حالي بود که حدود هفت روز پيش از اعزام گذرنامه خود را به فدراسيون داده بودم.

به نقل از ايسنا،وي با بيان اين که متاسفانه نتوانستم همراه گروه اول به اين رقابت ها اعزام شوم، افزود: متاسفانه سفارت هند در دادن ويزا تعلل کرد به همين دليل تنها پروازي که دو روز مانده به مسابقات وجود داشت، پرواز 22 ساعته به هند بود که داوري با توجه به سختي اين پرواز با اين سفر موافقت نکرد و در نهايت ، يک روز مانده به مسابقات ساعت 12 بامداد به فرودگاه رفتم و ساعت 7 صبح به هند رفتم که پس ازآن، چهار ساعت هم سفر زميني به پونا بود. در نهايت حدود ساعت 11 شب بود که توانستم بخوابم در حالي که صبح فرداي آن روز مسابقه داشتم.

سپهرزاد گفت: من از نظر بدني و روحي خسته بودم اما حريفانم از چند روز پيش در محل مسابقات حضور داشتند. با اين شرايط از رکوردي که روز اول در اين رقابت ها زدم ، راضي نبودم . روز دوم با انگيزه بيشتري مسابقه را آغاز کردم چون اين روز بايد روز من مي شد، اما بارندگي روز قبل بسيار شديد بود.

وي اضافه کرد: در خط مسابقه قرار گرفتم و اولين خطا را مرتکب شدم. احساس مي کنم که خطاي دوم خود را مرتکب نشدم و در اصل ورزشکار هندي خطا کرده بود که به اشتباه اين خطا را به نام من ثبت کردند.

ملي پوش دهگانه ايران افزود: مسابقات هند از نظر بدني و روحي من را تخريب کرد. با اين حال اگر شرايط اين گونه نمي شد، به راحتي مي توانستم مدال بگيرم اما فشار رواني و روحي چنين فرصتي را از من گرفت. بسيار ناراحت هستم چون زحمت زيادي کشيده بودم و بيشتر تمريناتم را به تنهايي انجام داده بودم. ديدم که برخي از مطبوعات اعلام کرده اند سپهرزاد يک ماه در آلمان بوده و شرايط مناسبي داشته است در صورتي که من حدود 6 ، 7 ماه به تنهايي در ايران تمرين مي کردم و چون مربي ام در آلمان زندگي مي کند بايد براي تمريناتم به اين کشور مي رفتم.

وي ادامه داد: اما شرايط آلمان هم خيلي ايده آل نبود. پيش از اين گفته بودم که آلمان از لحاظ تمريني بهترين شرايط چندسال اخير را داشت اما اين حرفم در مقايسه با اردوهايي بود که در چند سال اخير داشتم همچنين آلمان شرايطي را ايجاد کرد تا آسيب ديدگي ام برطرف شود چون پيش پزشکي رفتم که مربي ام معرفي کرده بود و مشکلم برطرف شد.

سپهرزاد درباره شرايط تمريني اش گفت: خوشبختانه آسيب ديدگي ندارم و احتمال دارد که پيش از مسابقات جهاني به اوکراين بروم و در مسابقه اي شرکت کنم. پس از آن براي ادامه راه بايد با فدراسيون دووميداني تصميم بگيريم که براي بازي هاي آسيايي چه اقداماتي انجام شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 1,191
  • بازدید کلی : 16,253