loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 21 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
مورينيو در اولين کنفرانس مطبوعاتي اش در تور آسيايي چلسي از حضور روني در استمفوردبريج استقبال کرد اما مويس که او نيز اکنون با تيمش بانکوک به سر مي برد، در پاسخ به صحبت هاي سرمربي آبي ها گفت:" همه دوست دارند در مورد بهترين بازيکنان صحبت کنند. از من در مورد بازيکنان زيادي سوال مي شود؛ از ژوزه هم همين طور.

سخت است که صحبت هاي خودم را تکرار کنم اما باز هم مي گويم؛ وين بازيکن منچستريونايتد است و در اين باشگاه خواهد ماند. فکر مي کنم ژوزه در صحبت هايش گفت که نمي خواهد در مورد بازيکنان تيم هاي ديگر صحبت کند اما فکر مي کنم اين کار را انجام داد."

به گزارش گل، روني در اولين تمرين منچستريونايتد در بانکوک دچار آسيب ديدگي شد و به همين دليل به انگليس برگشت. مويس در اين مورد گفت:" روزي که منچستر را ترک کرديم، وين از ناحيه همسترينگ پاي راست احساس ناراحتي مي کرد اما ما فکر کرديم مشکلي نيست. بعد از يک پرواز طولاني، او تحت معاينه قرار گرفت و مشخص شد که مصدوميتي جزئي دارد."

علاوه بر چلسي، باشگاه هاي پاري سن ژرمن، آرسنال، بارسلونا و رئال مادريد هم به دنبال به خدمت گرفتن اين ملي پوش انگليسي هستند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 1,464
  • بازدید کلی : 16,526