loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

محمد جمشيدي در مورد حضورش در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: هفته پيش در اين ارتباط با من صحبت شد و با توجه به اينکه کارمند وزارت ورزش هستم اگر به من تکليف کنند نمي‌توانم نه بگويم و به دليل عرق خاصي که دارم اگر احساس کنم بتوانم کمکي انجام دهم حتما اين کار را خواهم کرد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه هواداران پرسپوليس از اين تيم قهرماني مي‌خواهند عنوان کرد: اتفاقا در صحبتي که روز چهارشنبه در دفتر محمد عباسي انجام شد اين مسئله مورد بحث بود. علي پروين اشاره کرد که هواداران از اين تيم قهرماني مي‌خواهند و بايد تمام توان خود را بگذاريم تا به اين هدف برسيم. کاري که بايد انجام مي‌شده تا به امروز انجام شده بازيکنان خوب اسپانسر مناسب، پول و مربي فهيم و بادانش به پرسپوليس آمده است. اختلافاتي که زماني به وجود آمد مي‌توانست روي تيم تاثير بگذارد اما خدا را شکر اين مسئله رفع شد.

عضو جديد هيئت مديره پرسپوليس در مورد ابقاء محمد رويانيان اظهار داشت: تغيير مديرعامل به صلاح پرسپوليس نبود و نيست. بايد اجازه دهيم تيم شرايط خودش را دنبال کند. وضعيت فعلي مورد قبول و پسند هواداران است و تغيير مديريت شيوه‌هايي که دنبال مي‌شود نمي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. 

جمشيدي در مورد اختلافاتي که در هيئت مديره وجود داشت و اينکه آيا هيئت مديره جديد با يکديگر همدل هستند گفت: حتما همينطور است جمعي که من ديروز ديدم بسيار همدل و همراه بودند. مطمئن باشيد با اين وضعيت تيم به موفقيت مي‌رسد. اگر در راس کار اختلافي نباشد در سطوح پايين تر باشگاه نيز اختلافي نخواهد بود. ديگر همه نگاه‌ها به کادر فني، علي دايي و بازيکنان است. از آنها توقع مي‌رود که بدون وجود مشکلات مديريتي کار خود را انجام دهند. متاسفانه اختلافات هيئت مديره در مقطعي سرمربي تيم را نيز وارد معرکه کرد که اين موضوع مي‌توانست تمرکز کادر فني را بر هم بزند اما خدا را شکر اکنون در تيم آرامش وجود دارد و علي دايي با تجربه خوبي که دارد مي‌تواند در پرسپوليس نتيجه بگيرد.

وي در پايان در مورد سوابقش و اينکه آيا حضور همزمانش در هيئت مديره پرسپوليس و پيکان مشکلي براي او ايجاد نمي‌کند گفت: 5 سال مديرکل مجموعه انقلاب، مدير مجموعه شهيد کشوري، مديرعامل پيکان و اکنون رئيس هيئت مديره اين باشگاه هستم. 14 سال نيز نايب رئيس فدراسيون تنيس بوده و هستم. حضور همزمانم در هيئت مديره پرسپوليس و پيکان فکر نمي‌کنم مشکلي داشته باشد البته بايد اين موضوع را بررسي کنيم و از فدراسيون استعلام بگيريم. اگر اين مسئله مشکلي نداشت به فعاليتم ادامه مي‌دهم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 605
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 649
  • بازدید ماه : 789
  • بازدید سال : 1,678
  • بازدید کلی : 16,740