loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 18 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
شب گذشته جلسه بين مسئولان باشگاه پرسپوليس، سپاهان و حسن زاده رئيس کميته انضباطي در آکادمي ملي المپيک برگزارشد، پس از اين جلسه سه ساعته، محمد رويانيان در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ابتدا بايد تشکري ويژه از مديريت حسن زاده و تذکرات بجاي ايشان درباره پرونده پرسپوليس و سپاهان که متاسفانه کمي سنگين شده، داشته باشم.

وي افزود: ما در جلسه سال گذشته در خصوص مباحث مختلف گفت‌وگو کرديم، ابتدا در خصوص شکايت باشگاه سپاهان از شيريني در مورد فايل صوتي و نواري که در اختيار کميته انضباطي قرار داده شده بحث و گفتگو کرديم. من هم تنها به صحبت‌هاي رحيمي و حسن زاده فکر مي‌کردم و نديده و نشنيده رسما از رحيمي، باشگاه سپاهان و مردم خونگرمش عذرخواهي کردم. در اين جلسه همچنين محمد پنجعلي نيز حضور داشت و او نيز در اين خصوص از سپاهاني‌ها عذرخواهي کرد.

رويانيان خاطر نشان کرد: باور کنيد من تا همين الان که با شما حرف مي‌زنم فايل صوتي را که مي‌گويند به رحيمي و باشگاه سپاهان بي احترامي شده را نديده و نشنيده‌ام، اما معتقدم رحيمي و حسن زاده دروغ که نمي‌گويند، من کلا با اهانت و توهين به هيچ يک از ايراني‌هاي عزيز و با هر زباني موافق نيستم و اتفاقا شيريني نيز بابت اين اتفاق عذرخواهي کرد.

مدير عامل قرمز پوشان ياد آور شد: ما عذرخواهي خود را اعلام کرديم چون اين کارها مورد تاييد ما نيست، سپس وارد پرونده سه بازيکن يعني دهنوي، خليل زاده و يعقوب کريمي شديم. پس از صحبت‌هاي انجام شده مقرر شد که دو باشگاه از اين سه بازيکن غرامتي نگيرد اما کميته انضباطي به تخلف آنها رسيدگي کند. برخورد با اين بازيکنان به عهده کميته انضباطي قرار داده شد و باشگاه‌ها دخالتي در آن نمي‌کنند و حقي جز نظر کميته انضباطي را طلب نمي‌کنند.

رويانيان ادامه داد: نظر کميته انضباطي براي دو باشگاه در خصوص اين سه بازيکن محترم است اما درخواستي را از حسن زاده داشتيم که خدايي نا کرده برخوردي نشود که فوتبال اين بازيکنان که برخي از آنها ملي پوش هم هستند نابود و خراب شود. جريمه اشکالي ندارد اما معتقديم بايد برخوردي نشود که آنها مدتي دور از فوتبال باشند که خوشبختانه سپاهاني‌ها نيز اين نظر را داشتند.

رويانيان در ادامه صحبت‌هايش خاطر نشان کرد: در اين جلسه در مورد صحبت‌هاي من در باره تيم‌هاي صنعتي نيز صحبت شد که من اعلام کردم، شخصا حرفهايي را که مي‌زنم منظورم هزينه‌هاي فولاد مبارکه نيست، من فقط مي‌گويم وقتي دولت محترم در تيم‌هاي صنعتي اين طور هزينه مي‌کند چرا باشگاهي با طرفداران بي‌شمار بايد از اين کمک‌ها محروم باشد. من اسمي از فولاد مبارکه سپاهان نياوردم و توهيني هم نکردم.

وي ياد آور شد: در کل باز هم اعلام مي‌کنم با شجاعت در مورد پرونده شيريني از رحيمي عذرخواهي کردم، اشکالي ندارد، کسي که اشتباه کرده عذرخواهي مي‌کند و به هيچ عنوان ناراحت و پشيمان هم نيستم، البته بايد تشکري هم از محمد پنجعلي داشته باشم که در اين بين ما را ياري کرد.

رويانيان درباره شکست سه بر صفر پرسپوليس مقابل سايپا نيز گفت: مطمئن باشيد در اين شکست هم حکمتي وجود دارد، مربي ما تاکتيک و برنامه دارد، ما هفت يا هشت بازي دوستانه را برده بوديم و شايد بچه‌ها دچار غرور بودند. اما آنها بايد هوشيار باشند که در ليگ اين طور اشتباه نکنند و البته خدا را شکر دايي به اندازه کافي تجربه دارد و من بابت اين مسائل ناراحت نيستم چون مي‌دانم ايشان به راحتي پرسپوليس را به شرايط بازي در ليگ برتر برمي‌گرداند.

رويانيان در پاسخ به سوال ديگري که پولهايي که به سه بازيکن داده شده، چه مي‌شود، گفت: بدون شک قاسم دهنوي که مشکلي ندارد اما کريمي و خليل زاده بايد پولها را برگردانند و با آنها تسويه حساب صورت بگيرد، جا دارد باز هم از برخورد عادلانه حسن زاده، رحيمي و اعضاي هيئت مديره‌اش تشکر کنم. ما با سپاهان دوست هستيم و فقط در دو بازي ليگ برتر و شايد جام حذفي رقيب؛ قطعا سپاهان براي ما قابل احترام است همان طور که پرسپوليس براي سپاهان قابل احترام است، ان‌شاءالله با آرامش بيشتر دو تيم در آينده موفق خواهند بود. دعا مي‌کنيم سپاهان هميشه موفق باشد اما به جز بازي با پرسپوليس.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 1,198
  • بازدید کلی : 16,260