loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 14 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
سجاد مرداني پيش از آغاز رقابت‌هايش اظهار داشت: فردا بايد در مسابقات قهرماني جهان به مصاف حريفانم بروم. احساس مي‌کنم تيم ملي به مدال من احتياج دارد و روي اين مدال حساب باز شده به خاطر همين تمام تلاشم را مي‌کنم که فردا روز خوبي را شروع کرده، ادامه دهم و تمام کنم.

به گزارش فارس،وي افزود: از روزي که وارد مکزيک شده‌ايم تمرينات خوبي را پيگيري کرده‌ايم و مشکلي از لحاظ فيزيکي ندارم. اميدوارم بتوانم در روز مسابقات با يک مديريت خوب از لحاظ تاکتيکي و تکنيکي آنچه که مد نظرم است را انجام دهم.

تکواندو‌کار وزن هشتم تيم ملي در مورد حريفان خود گفت: اولين قرعه من با استراحت روبرو شده، بازي دوم با نماينده ازبکستان و اوکراين ديدار خواهم داشت. در بازي سوم هم با نماينده کره جنوبي مبارزه مي‌کنم.

وي با اشاره به کسب مدال طلاي جهان از سوي بهنام اسبقي در سومين روز مسابقات خاطرنشان کرد: مدال طلاي بهنام مسئوليت ما را دوچندان کرد و با کسب مدالش تيم به قهرماني نزديکتر شد. روي مدال ما صد در صد حساب شده و تلاش مي‌کنم با کسب طلا اين حلقه‌هايي را که زنجيره‌اي براي قهرماني تيم ما تشکيل شده را تکميل کنم.

اميدوارم در اين روزهاي ماه رمضان مردم براي قهرماني تيم ملي تکواندو دعا کنند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 561
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 1,590
  • بازدید کلی : 16,652