loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

احمد جمشيديان پس از امضاي قراردادش با استقلال در اين باره، گفت: من با استقلال پيش از اين قراردادم را بسته بودم و تنها چند مساله مثل مشخصات و چيزهاي کوچک باقي مانده بود که امروز آمدم و امضا کردم. قرارداد هم يک ساله است و اميدوارم در استقلال موفق باشم.

به نقل از ايسنا،او در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود بازيکنان استقلال قراردادي ميلياردي بسته‌اند؟ بيان کرد: هر کس بالاي يک ميليارد گرفته نوش جانش، اما نه در سپاهان و نه در استقلال من ميلياردي پول نگرفته‌ام.

هافبک اين فصل استقلال در پاسخ به سوالي درباره پيوستنش به استقلال، افزود: من پيش از رفتن به سپاهان حرف استقلال آمدنم بود. دو بار هم زماني که در سپاهان بودم تا آستانه استقلال پيش رفتم. امسال بازيکن آزاد بودم و خوشحالم که به استقلال آمدم.

جمشيديان در پاسخ به اين سوال که آيا از سپاهان طلب دارد يا خير؟ بيان کرد: کمي طلب دارم، ولي مشکلي نيست و فکر مي‌کنم که حل مي‌شود.

هافبک اين فصل استقلال در پايان با آرزوي موفقيت براي استقلال گفت: من به اميد موفقيت به استقلال آمده‌ام و آمده‌ام که در موفقيت تيمي‌مان موثر باشم. همچنين مي‌خواهم قابليت‌هاي فني‌ام را افزايش دهم و ان‌شاءالله که براي قهرماني آماده‌تر شويم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 456
  • بازدید سال : 1,345
  • بازدید کلی : 16,407